Zarządzanie konfliktem

Zapytaj o szkolenie

Tam gdzie ludzie, tam nieodłącznie pojawiają się konflikty. Dodatkowo środowisko pracy im sprzyja. Sam wiesz: nerwy, pośpiech, a do tego nie zawsze zgodne cele różnych zespołów.

Wybucha konflikt. Twoi pracownicy, zamiast koncentrować się na swoich zadaniach, angażują się w bezsensowną walkę. A Ty bezradnie patrzysz jak Twoje obroty spadają…

Stop!

Teraz możesz nauczyć się reagować tak, aby zdusić konflikty w zarodku i przywrócić efektywną współpracę w Twoim zespole.

Ze szkolenia dowiesz się:

  • jak zachowują się ludzie w konflikcie,
  • jakie są typowe fazy konfliktu,
  • na czym polega eskalacja wrogości i jak ją zatrzymać,
  • co znaczy pojęcie polaryzacji,
  • czym jest efekt źdźbła i belki,
  • na czym polega mechanizm prowokowania negatywnych zachowań,
  • jak unikać konfliktów i czy zawsze warto to robić,
  • czy opłaca się trzymać własnego zdania za wszelką cenę,
  • jak mądrze kierować konfliktem (zgadza się, kierować – nauczysz się, jak na bazie konfliktów wprowadzać zmiany na lepsze!),
  • jakie są style rozwiązywania konfliktów,
  • jak stworzyć atmosferę sprzyjającą rozwiązaniu konfliktu.

Co zyskasz:

  • gotową listę działań, która umożliwi Ci rozpoznanie rodzaju konfliktu i jego przyczyn,
  • wiedzę, jak analizować potrzeby i dążenia Twoich pracowników,
  • kadrę otwartą na wzajemne kontakty i pomoc innym,
  • lepszą komunikację w Twojej firmie,
  • lepsze reguły współpracy między pracownikami,
  • atmosferę zrozumienia i wsparcia.

Jakość potwierdzona przez

nasze certyfikaty

Zapytaj o szkolenie

Jeśli masz pytania lub wątpliwości dotyczące szkolenia, napisz do nas. Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.