Zarządzanie siecią współpracowników – podwykonawców, freelancerów, pracowników kontraktowych

Zapytaj o szkolenie

Zarządzanie pracownikami to wyzwanie samo w sobie, a co dopiero gdy mówimy o zespole złożonym z podwykonawców, freelancerów i pracowników kontraktowych?

Jak dogadać się i przekonać do realizacji Twoich celów tą grupę współpracowników?

Wszystkiego nauczymy Cię na tym szkoleniu!

Ze szkolenia dowiesz się:

  • jaka jest rola managera i działań zespołowych w zespołach współpracowników,
  • jak wyznaczać cele i zadania dla tej grupy,
  • jak określać zasady współpracy w Twojej firmie,
  • jak zbudować skuteczny zespół ze współpracowników i jaki styl kierowania wybrać,
  • jak delegować zadania tej grupie pracowników i jak rozliczać ich z efektów.

Co zyskasz:

  • zwiększenie efektywności zespołów składających się z współpracowników,
  • współpracowników, którzy znają swoje role w zespole i chcą realizować cele Twojej firmy,
  • pozapłacowe formy motywacji, które sprawdzają się przy współpracownikach.

Jakość potwierdzona przez

nasze certyfikaty

Zapytaj o szkolenie

Jeśli masz pytania lub wątpliwości dotyczące szkolenia, napisz do nas. Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.