Efektywna komunikacja

Zapytaj o szkolenie

Ile czasu mija od momentu, gdy wysyłasz maila do swoich pracowników, do chwili jego realizacji? Czy w międzyczasie pod drzwiami Twojego gabinetu ustawia się kolejka osób, chcących o coś dopytać, a telefon nie przestaje dzwonić?

Jeśli te obrazki są Ci znane i do tego masz wrażenie, że ważne informacje rozchodzą się w Twojej firmie ślimaczym tempem, może czas poprawić komunikację.

Podkręć czas realizacji zadań na maksa i oszczędź cenny czas, który tracisz na wyjaśnianie i tłumaczenia.

Ze szkolenia dowiesz się:

  • wszystkiego o dobrych praktykach w kontaktach zawodowych i komunikacji międzyludzkiej,
  • jakie są dobre praktyki komunikacyjne w zakresie technik aktywnego słuchania (parafrazy, odzwierciedlenia, zadawanie pytań, potwierdzanie zrozumienia),
  • jak budować komunikaty, by skutecznie się komunikować,
  • jak wyćwiczyć swoją wrażliwości na odbiorcę i wyeliminować tzw. szumy komunikacyjne,
  • jak przekaz niewerbalny wpływa na zrozumienie komunikatów,
  • jakie są style komunikacji i jak rozpoznać styl komunikacji Twojego rozmówcy,
  • jak rozpoznawać emocje rozmówcy i dopasowywać się do jego komunikatów,
  • do czego przydadzą Ci się techniki FUKO i UF/UFO,
  • jak możesz dopasowa
  • styl komunikacji do typu komunikacyjnego współrozmówców,
  • jak rozróżniać agresję, uległość, asertywność,
  • jak skutecznie i zrozumiale wyznaczać cele i zadania.

Co zyskasz:

  • zwiększenie efektywności pracy, dzięki poprawie komunikacji wśród Twojego personelu,
  • skrócenie czasu potrzebnego na realizację zadań grupowych,
  • pracowników nastawionych na współpracę,
  • atmosferę zrozumienia,
  • mniej błędów, wynikających z niedomówień i złego zrozumienia rozmówcy.

Jakość potwierdzona przez

nasze certyfikaty

Zapytaj o szkolenie

Jeśli masz pytania lub wątpliwości dotyczące szkolenia, napisz do nas. Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.